Kaikki Uutiset

Festivaalin toinen viikko oli tapahtumarikas

Menneellä viikolla järjestettiin useita kiinnostavia tapahtumia Salmisaaressa.

Keskiviikkona järjestetyssä MediaMark-seminaarissa puhui The New York Times lehden Pohjois-Euroopan toimitusjohtaja Patrick Falconer. Toimistusjohtaja puhui Aalto-yliopiston kauppakorkeakoulun Markkinoinnin laitoksen järjestämässä seminaarissa aiheesta Leading a Truly Global Media Brand. MediaMark on tutkimus- ja kehityshanke, jonka keskeisiä teemoja ovat mm. miten vakiintuneet brändit menestyvät sosiaalisessa mediassa sekä miten digitalisoituminen vahvistaa markkinointiviestinnän ja median mitattavuutta.

Torstaina vuorossa oli Aaltolaisille järjestetty päivä, jossa keskusteltiin näyttelyn kuraattori Marita Liulian johdolla.  Perjantai-iltapäivässä Pekka Himasen vuoro oli puhua rakkauden filosofiasta.  Viikko päättyi sunnuntaina järjestettyyn Näsäviisas kaupunkitila -workshopiin, jossa vetovastuussa oli Elissa Eriksson.

Tapahtumat ovat herättäneet kiinnostusta  ja iloinen mieli on ympäröinyt festivaalikävijät. Masters of Arts -festivaali on vielä auki tämän kuluvan viikon ja muutama mielenkiintoinen tapahtuma on jäljellä, tänään tiistaina kansainvälinen Global Impact -seminaari ja keskiviikkona käydään Dialogeja rohkeudesta.