etusivu > näyttely
MoA Master
Image
Kuva: Sami Perttilä

Image
Kuva: Korhan Büyükdemirci

Image
Kuva: Korhan Büyükdemirci

 
Korhan Büyükdemirci
TEOLLINEN MUOTOILU
1979, TURKKI

SUUNNITTELUN STRATEGINEN HYÖDYNTÄMINEN BRÄNDIKOKEMUKSEN PARANTAMISEKSI: CASE SONERA
Lopputyön statement

Millaiset ovat odotuksesi, kun menet Hesburgeriin? Miksi muotoilijat käyttävät Applen tietokoneita? Miksi Google harrastaa aprillipiloja? Muistatko, miltä Stockmannilla tuoksuu? Mitä tulee mieleesi ensimmäisenä, kun ajattelet Soneraa?

    Vastaukset kaikkiin näihin kysymyksiin perustuvat aiempiin kokemuksiin. Ne voivat liittyä tuotteeseen, brändiin, mainokseen tai asiakaspalveluun. Siksi kaikki sellaiset kokemukset ovat suunniteltavissa. Asiakaskokemus on uusi alue, jossa asiakas on toiminnan keskipiste. Kyseessä on näkemys siitä, miten asiakas liittyy yritykseen eri kosketuspisteiden kautta. Ennen kaikkea kyse on siitä, miten asiakkaan kokemus säilyy yhdenmukaisena. Pyrin lopputyössäni analysoimaan Soneran nykyistä asiakaskokemusta ja antamaan ohjeita sen parantamiseksi.

Biografia
Korhan Büyükdemirci on kotoisin Ankarasta, Turkista. Hän valmistui teollisen muotoilun kandidaatiksi Ankaran METU-yliopistosta vuonna 2003. Vuosi valmistumisensa jälkeen Büyükdemirci muutti Suomeen laajentaakseen suunnitteluosaamistaan ja -kokemustaan. Suomen hän valitsi maan design-kulttuurin ja kuuman saunan takia. Büyükdemirciä kiinnostaa myös suunnittelun liiketaloudellinen puoli. Sen takia hän on aloittanut sivuopinnot International Design Business Management -koulutusohjelmassa.
Yhteystiedot
+358 50 924 9882
korhan.b(at)gmail.com
Lehdistökuva
taik_lume_logoteng